Wymiana poszycia ścian i dachu istniejącej hali
20 września 2016

Zaproszenie

do składania ofert cenowej na „Wymiana poszycia ścian i dachu istniejącej hali o konstrukcji stalowej wraz z robotami towarzyszącymi” 
Zamówienie poniżej progu stosowania ustawy PZP

1. Przedmiotem zamówienia jest:
„Wymiana poszycia ścian i dachu istniejącej hali o konstrukcji stalowej wraz z robotami towarzyszącymi” 
Przedmiot i zakres robót dotyczy wymiany poszycia na istniejącej hali magazynowej, znajdującej się na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Wągrowcu.
Opis techniczny przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2,3 do Zaproszenia.
Osoba do kontaktu: Alina Łochowicz (067) 26 22661 wew. 35
2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i wariantowych.
3. Oferent podając wartość zamówienia w formularzu ofertowym określi całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia – obowiązującą formą jest wynagrodzenie ryczałtowe.
4. Kryteria oceny ofert
- najniższa cena brutto całego zamówienia – 100 pkt.
Wygrywa oferta, która uzyska najwyższą liczbę pkt.
5. Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.12.2016 r.
6. Termin składania ofert upływa dnia 2016-10-05 o godz. 10.00 . OFERTY prosimy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie MPWiK Sp. z o.o. zatytułowane „Wymiana poszycia ścian i dachu istniejącej hali o konstrukcji stalowej wraz z robotami towarzyszącymi”
7. Otwarcie ofert nastąpi dnia 2016-10-05 o godz. 10.10 w świetlicy MPWiK. 
8. Zaproszenie o zamówieniu zostało umieszczone na stronie: www.bip.mpwik.wagrowiec.pl 
9. Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie:
- jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a kwota ta nie uległa zwiększeniu,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
10. Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, do uzupełnienia tych dokumentów w terminie 3 dni. Nieuzupełnienie dokumentów w wyznaczonym terminie powoduje wykluczenie oferenta.
11. Zamawiający może:
1) żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert;
2) poprawiać w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie;
3) poprawiać w tekście oferty omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny.
O wyborze oferty zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty, podając nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz jej cenę. 
Jeżeli oferent którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego zamawiający ma prawo wybrać ofertę kolejną według kryteriów oceny ofert.
12. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej.
13. Godziny urzędowania przedsiębiorstwa w godzinach od 7 00 – 15 00 

 
Rejestr zmian:
Data utworzenia: 2016-09-20 13:15
przez: Hubert Sielewicz
Ostatnio edytowany: 2016-09-20 13:48
przez: Hubert Sielewicz
Liczba wyświetleń: 1648
© MPWIK Wągrowiec
Projekt i realizacja MYKK