Budowa miejsc postojowych przy ul. Janowieckiej 100
28 września 2015

Wągrowiec: Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych w Wągrowcu przy ul. Janowieckiej 100 na działce nr 5069
Numer ogłoszenia: 253874 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o. , ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 067 2685086, 2622661, faks 067 2620126.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.mpwik-wagrowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Miejska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych w Wągrowcu przy ul. Janowieckiej 100 na działce nr 5069.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych w Wągrowcu przy ul. Janowieckiej 100 na działce nr 5069. Przedmiot zamówienia składa się z 2 części: - budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych w Wągrowcu przy ul. Janowieckiej 100 na działce nr 5069 (wraz z ogrodzeniem), - przebudowa zjazdu z ulicy Janowieckiej (drogi powiatowej) na teren MPWiK w Wągrowcu przy ul. Janowieckiej 100, Uwaga!!! Zamawiający w trakcie procedury uzyskania pozwolenia na budowę na przebudowę wjazdu. Przewidywany termin uprawomocnienia się pozwolenia na budowę do 26 październik 2015 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi mapa do celów projektowych opisujący zadanie, przedmiar robót w wersji PDF, Projekty Budowlane z rysunkami dostępne na stronie internetowej bip.mpwik-wagrowiec.pl Do wglądu w siedzibie zamawiającego szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych. Opis terenu, stan istniejący Szczegółowy zakres prac precyzują projekty budowlane, przedmiar robót. UWAGA !!! Oferent zobowiązany jest przeprowadzić wizję w terenie łącznie z oględzinami ogrodzenia, wjazdu, istniejącej nawierzchni i terenu inwestycyjnego. Przy realizacji powyższych robót dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż zaprojektowane pod warunkiem, że będą to materiały o właściwościach technicznych porównywalnych z przyjętymi w niniejszym opracowaniu i zostaną zaakceptowane przez autora projektu i inwestora..

II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający nie wyklucza udzielenia zamówień uzupełniających art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00-9, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł w formie pieniądza przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank PEKAO S.A. I O/ Wągrowiec nr 49 12403725 1111 0000 4057 9256 tak aby środki zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert lub w innej formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

ocena na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie złożonego oświadczenia. Wykaz wykonanych z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem upływu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w zakresie prac zgodnym z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 100.000,00 zł brutto (każda z robót)

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie złożonego oświadczenia - ocena na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na zasadzie oświadczenia, ocena na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

na podstawie oświadczenia, ocena na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90
2 - Gwarancja - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W razie wystąpienia robót uzupełniających czy dodatkowych, których Zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. Termin wykonania zmiana w przypadku opóźnień wynikających z opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpwik-wagrowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec, po uprzednim powiadomieniu telefonicznym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Janowiecka 100, 62-100 Wągrowiec - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 
Rejestr zmian:
Data utworzenia: 2015-09-28 12:36
przez: Hubert Sielewicz
Ostatnio edytowany: 2015-09-28 12:50
przez: Hubert Sielewicz
Liczba wyświetleń: 1886
© MPWIK Wągrowiec
Projekt i realizacja MYKK